K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-07-2010, 18:59   #15
Tessa
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Indlæg: 14
Styrke: 16
Tessa er ny på vejen
Har lægen ingen magt?

jeg har nu varet og snakket med min læge. Han siger at det er urealistiskt at aktivere mig på fuldtid nu. Men at det muligvis vile vare godt med lidt aktivering. Dog siger ham at ham ikke har nogen magt uden at hvis sagsbehandleren mener jeg skal aktiveres så har ham som læge ingen magt at sige imod. Og ham siger at det ikke er til ham jeg skal sygmelde mig hvis jeg blir dårligere når jeg er i aktivering, uden at jeg da skal ringe til min sagsbehandlere, men at det da er muligt at sagsbehandleren siger at jeg skal alligevel. For mig lyder det fuldstændigt galt. Hvis jeg får insomnia i et helt dygn kan jeg da ikke arbejde dag efter dag uden søvn? ...??

Er det rigtigt det som min læge siger? Findes der nogen lov man kan vende sig til her?

Jeg har også hørt at hvis man har varet syg i tre måneder før man kommer på kontanthjælp så skal man ikke aktiveres, er dette riktigt?

Er der nogen der ved hvordan man kvalificeres for matchgruppe 3?

Vh. Tessa
Tessa er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvis man selv siger op???? pallepunk Spørgsmål ang fleksjob 27 21-02-2011 13:10
Kommunaldirektør: Når lægerne blander sig lugter det af kvaksalveri buster Politik og Samfund 3 15-10-2010 23:41
Lægerne tog fejl 17 gange Stella Politik og Samfund 8 22-02-2009 13:52
Shhh... lægerne sover Stella Politik og Samfund 1 23-03-2008 12:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension