K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-06-2010, 20:21   #15
V_Brask
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2009
Lokation: Jylland
Indlæg: 193
Styrke: 16
V_Brask er ny på vejen
Hej Buster


Nå men, løsningen blev for vores vedkommende at regningen blir betalt via pbs -godt så

Men det reelle sikkerheds spørgsmål er stadig eksisterende


Hvis du med det mener, om andre kan misbruge ens konto hos supermarkedet, ja så kan det jo godt lade sig gøre. Det kan også ske ubevidst. Men når varen bliver leveret skrives der så ikke under på hvad der er leveret? Hvis ja, så har man sikkerheden her, da supermarkedet altid skal havde en underskrift fra kontohaver.

Heldigvis har jeg ikke problemet med, at komme ned i supermarkedet. Håber heller ikke at få det. Så jeg føler med jer, som har dette problem.

Kommunerne har ikke samhandelsaftaler med alt, da det for dem ville være umuligt at administrere. Kan kun give jer ret med hensyn til priserne (nogle af dem), da I ikke kan jagte tilbudene som vi andre gør via tilbudsaviserne. Men selvom f.eks. jordbærerne koster 20 kr hos Føtex, ville det koste mig mere at hente det pga de 45 kr jeg skal give i bus hver vej. Jeg har brugsen indenfor få km, så her er jeg nødsaget til at handle, selvom de er dyrere end fakta.
Det kan ikke ske noget ved, at lave et læserbrev og det var ikke for, at nedgøre problemet omkring at handle via nettet.
V_Brask er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Du, som har anket indkøbsordning til Soc. Ankenævn, er du på K10? Carmen Alt det andet 0 02-03-2011 18:56




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension