Se enkelt indlæg
Gammel 03-08-2011, 18:41   #2
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
TEKST PÅ MAIL TIL MINISTRE, PARTIER OG FOLKETINGSMEDLEMMER

Velkommen til:

Jeg ser frem til, at få besøg af Sundhedsminister Bertel Haarder, Socialminister Benedikte Kier og Beskæftigelsesminister Inger Støjberg, samt partiernes Social- og Retsordførere.

Jer ser frem til at få en god forklaring på hvordan det hænger sammen, at jeg kan få ret ved Det Sociale Nævn, og få hjælp tilbage Gladsaxe Kommune uberettiget havde fjernet uden dokumentation for, at jeg kunne klare mig med mindre hjælp (Det Sociale Nævns udtalelse), og....

Jeg ser frem til at få en god forklaring på hvordan det hænger sammen, at By- og Landsretten efterfølgende og samstemmende lader mig tabe erstatningssager mod Gladsaxe Kommune og Lægekonsulenten for, at tilsidesætte min egen læges STATUSOPLYSNINGER, og i stedet bruge sagsbehandlers ukorrekte funktionsoplysninger om mit helbred.

Dette er jo på en uretfærdig måde, at omgøre Det Sociale Nævns beslutning om min berettigelse til hjælp, når jeg ved domstolene ikke kan få dækket mine udgifter for egenbetaling af hjælp, samt en bod for fratagelse af hjælp i 3½ år med tabte fysiske funktioner til følge!

Gladsaxe Kommune opnåede en besparelse på 2.141.064,85 kroner på, at ødelægge mine genoptrænede funktioner siden min ulykke.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat