Se enkelt indlæg
Gammel 27-10-2012, 11:05   #6
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
pyha den ulidelige ventetid altså... jeg håber det falder på plads i en fart for dig Mølgård, så du kan få ro, det var da også uheldigt med skifte af SB lige der.. Vi har jo kuller nok over alt det her i forvejen... Men ja mon ikke det kunne være en fin ide med den fulde aktindsigt.. der må man jo så kunne se om man ER indstillet..

Selv går jeg også og venter, min SB ville skrive ressourceprofilen færdig snarest, sende den til mig til partshøring og indstille hurtigst muligt... jeg ved hun har sindssygt travlt med mange hun skulle/ville nå at indstille før året slutter, ak og ve, får sgu stress med stress på at det her... men støn.." snarest... og hurtigst muligt"... den har jeg jo høret en del gange gennem de sidste 2½ år

spurgte iøvrigt om sagen ikke skulle igennem det der teammøde inden den så kan indstilles endeligt, men det sagde hun nææ...det sku den ikk... det var den sidst, hvor den blev afvist pga den manglende arbejdsprøvning, men den er nu på plads..plejer den så ikke at skulle igennem teammøde igen?

MTVRV1...kan se du også fortsat går og venter...

Håber for os allesammen!

Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat