Se enkelt indlæg
Gammel 10-06-2006, 01:48   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
RE: Hvad må en lægekonsulent...

Øhhh sikke da noget vr...
Hvad er det for en statistik du henviser til Pia...er det en vi andre kan se...og hvem er det lige der kan bestemme hvor syg du er...du siger det jo selv...alt er forskelligt fra person til person...
Det eneste du snakker om er....arbejde arbejde...har du for et øjeblik tænkt over at der faktisk også kan findes syge mennesker der IKKE vil arbejde...ene alene fordi de ikke mener at de er i stand til det...
Jeg tror lige at vi skal huske at læger ikke er små guder der ved alt....min læge for den sags skyld....har da ingen ide om hvordan jeg har det....det eneste tidspunkt han ved det er når jeg fortæller ham det...

Er det ok at det går ud over uskyldige fordi "nogle" prøver at snyde....nej vel....det må vi da ikke håbe...tænk engang hvis den tanke bredte sig ud til andre områder....
"Nogle" snyder jo osse i skat..."nogle" stjæler..."nogle kører for hurtigt...osv...

Tænk engang hvis det offentlige kunne drive en forretning...ha ha ha...så ville vi alle blive kropsvisiteret inden vi forlod butikken...fordi der er jo "nogle" der kunne finde på at stjæle...

Jeg har set andet steds her på siden at du fortæller at sagsbehandlere har love og regler de skal overholde....ellers er det fyringsgrund....
Det er da noget lo.. at dem der bestemmer på kommunerne ikke ved det....

Jeg har f.eks. søgt aktindsigt....jeg fik nogle af de papirer der lå i min sag....ikke alle....og kun fordi jeg ved at der burde ligge flere....ja så med hiv og slæb fik jeg resten af dem udleveret....har min sagsbehandler brudt en lov her....jow da....men hun arbejder der stadig...

Jeg har søgt om førtidspension...første gang i oktober sidste år....og da jeg ikke hørte fra hende....ja så søgte jeg sørme igen...den 4 januar i år....hov vi har den 10 juni i dag.....og jeg har ikke hørt fra hende endnu...og man kan ikke komme igennem til hende på tlf...

De gange jeg søgte gjorde jeg det selvfølgelig på et brev som jeg fik stemplet med dato på kommunen på at de havde modtaget det.....
Er dettte lovligt...nææ det tror jeg ikke....foresten så arbejde hun der stadig....

Jeg har været ude i flere arbejdsprøvninger...står det i min sag....næææ det gør det sørme ikke....og hvis nogen pr efterdags kigger i min sag....ja så skal jeg da arbejdsprøves først....for det har jeg jo ikke prøvet...ifølge mig papirer..

Resourceprofil.....øhhhh a hva for en....sådan en har jeg ikke...

Jeg har en speciallæge som skriver at jeg har svær slidgigt i begge knæ...som ikke kan behandles...

Jeg har en anden speciallæge som skriver at jeg lider af svær søvnapnø...som ikke kan behandles...

Jeg har en alm læge der skriver at jeg har morbus scheurmann med udtalt bue af brystryggen helt ned til lænden...som ikke kan behandles...

Jeg har en alm læge der skriver at jeg har bugvægsbrok...som ikke kan behandles...

Der er ingen af disse læger der arbejder sammen....de udtaler sig hver især for hver sin ting....

Så er der lægekonsulenten...hmm hun skriver at jeg godt nok fejler disse ting...men at man bare skal fjerne min 4 X 100 mg daglig dosis af morfinligende præparat (for det bliver man så træt af)...og sætte mig på nogle D vitaminer...for det har hun læst i en bog af Arne Astup at skulle kunne gøre tricket...

Hov jeg glemte at hun desuden lod til at vide at jeg ikke kan lide mælk og at jeg drikker cacaomælk....

Gad vide om en krystalkugle er alm standard udstyr hos en lægekonsulent...siden hun ved disse ting...for det er ikke noget hun har fra mig af...eller noget hun har læst i mine papirer...for det passer ikke...

Alt dette har hun skrevet i en raport til min sagsbehandler (hmm kalder man dem det når nu de ikke behandler ens sag)

Prøv så nu at fortælle mig hvordan jeg har det...ville du kunne det ???

Nu kan du sikkert ikke sætte dig ind i hvordan alt dette føles....men tro mig...det sætter ens tanker om systemmet i en bestemt kategori...

Her til sidst kan jeg da tilslutte mig de andre der siger at der skam også findes "gode" "ordentlige" sagsbehandlere...for det har jeg da hørt at der gør...jeg har bare ikke mødt en...og et eller andet sted...ja så kan jeg sørme godt forstå dem der skære alle jer sagsbehandler over en kam..som i selv gør med de syge....for statistiken her hos mig...fortæller at i har det med at behandle os syge som nogle der bare vil snyde os til det hele....og det er sg ikke i orden i min bog....

Dette er selvfølgelig henvendt til dig Pia....men ikke nødvendigvis møntet på dig...da jeg ikke kender dig....hverken som menneske eller som sagsbehandler...

Nååå jeg måtte bare ud med det...og så er det jo herligt at man kan gøre det her

Senere: Jeg glemte helt at fortælle at min såkaldte sagsbehandler ikke har lavet nogen notater overhovedet i mine papirer (notatpligt)...det vil sige at al den kontakt jeg har haft med hende før jeg søgte pension...ja det kan man heller ikke se....og skulle nogen læse min sag fremover....ja så har jeg jo næsten ikke haft nogen kontakt til kommunen...
Endnu et brud på loven...og ja...hun arbejder der stadig...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat