Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 22-06-2012, 17:25   #220
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 51
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Hej
Tak for de opmuntrende ord Helene
Her går det stadig forrygende .. og nemt Det kommer totalt bag på mig det er uden problemer ..

Jeg tror det var på pink mule jeg læste at første gang skal der lades i 8 timer, dampes i 20 minutter .. og lades en time mere. Sådan har jeg gjort Og derefter må der klatlades..

Jeg har stadig smøger hjemme .. bare sådan for en ordens skyld !

lige et tip hvis i nu skulle tænke på at ryge .. læg et skod i en pakke med få smøger i .. kommer lysten, så stik næsen i pakken og snus kraftigt ind FØJ

Det havde jeg tilfældigt, og kom til at snuse til det, og det var virkelig en ulækker oplevelse

Jeg kom vistnok til at ødelægge den dims væsken bliver hældt i .. så noget om vedligehold på pink mule . og der var noget med kogende vand og en engangssprøjte .. det var så vist ikke beregnet til min ce4 .. hyyylll
Hvordan skal den del holdes ren ? Den kan overhovedet ikke ryges på mere !!

Der var også noget med at tørre af på batteriet med en vatpind, det gør jeg også, og der sidder faktisk snavs på hver gang

Florken, først et par til dig .. hvor er det godt gået du lægger smøgerne på hylden !
Det skal nok gå nemt for dig, det er jeg sikker på .. du virker fast besluttet .. glæder mig til at høre om dine damp oplevelser

Det er rigtigt Dudde, sådan har jeg det også ... dampen smager meget bedre .. og for den sags skyld også mad, det er jeg begyndt så småt at kunne smage bedre.. det bliver dejligt når smagsløgene er helt vågne

Jeg har bestildt en masse på pink mule i aftes .. vanille, irish coffe, kaffe, hindbær, og flere andre gode ting og sager.

Og så har jeg også bestildt til at blande selv, det skal prøves
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat