Emner: diktafon
Se enkelt indlæg
Gammel 21-04-2007, 05:09   #29
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
RE: diktafon

Ja selvfølgelig er det lovligt...
Det ville jo kræve en lovændring hvis det skulle være ulovligt....og sådan en lovændring har der ikke været....

Men jeg venter da også spændt på hvad juristen kommer frem til....og håber ikke at han kommer frem til at ombudsmanden har sagt at kommunen godt må sige nej til optagelse hvis de bliver spurgt om det...for det ved vi jo godt...og det er ikke det vi taler om her....

Det vi snakker om her....er jo at optage uden den anden parts viden....og som der jo står i straffelovens § 263, stk. 1, nr. 3......så er det lovligt så længe at du selv deltager i mødet....og så er det ret beset ligegyldigt om det er til et møde med kommunen eller med en arbejdsgiver...

Citat:
Når jeg går rundt i diverse butikskæder, render der altid vagter rundt og kigger mistroisk på alt og alle. Jeg er ligeglad, for jeg stjæler ikke.
Derfor burde sagsbehandleren også på samme måde være ligeglad....da hun/han jo ikke har noget at skjule og følger de gængse regler om god sagsbehandling....

Citat:
Men vagterne er der jo kun fordi der bliver stjålet så meget i butikkerne.
Det er nemlig lige netop derfor at vi har båndoptageren med....fordi der laves så meget rod fra kommunens/sagsbehandleren side af....og man i den grad bliver truet på sit levegrundlag....hvis man ikke makker ret...(her taler jeg af personlig erfaring og ud fra de utallige mennesker jeg har talt med igennem tiderne)
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat