Se enkelt indlæg
Gammel 10-11-2007, 11:44   #6
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Nu får jeg også lyst til at ringe til dem....
Jeg søgte hjælpemidler i juli måned i år og har stadigvæk ikke fået noget. Der er sagsbehandlingstid op til 8 mdr.!!! Hvis de starter på min ansøgning først om 8 mdr., hvornår bliver de så færdige med at behandle den?? Jeg har fået hjælpemidler, siden jeg blev født, og det er første gang i mit liv, at man skal vente så lang tid på at få feks. en vibratorur(jeg er næsten hel døv), den skal jeg bruge for at komme på arbejdet om morgenen - er i fleksjob....
Jeg har virkelig brug for de hjælpemidler, som skal afhjælpe min hverdag..... Jeg har fundet en lov, som de ikke har fulgt, nemlig Retssikkerhedsloven §3 stk. 2.... De skrev nemlig kun, at sagsbehandlingen var op til 8 mdr. og at jeg ville høre fra dem, når de kom til min ansøgning - men IKKE om, hvornår jeg kunne forvente afgørelse i sagen. De sendte i 1. omgang et brev om 8 ugers sagsbehandlingstid, men da jeg ikke hørte fra dem, skrev jeg til dem. Det viste sig, de havde sendt mig et forkert brev, og at der var tale om 8 mdr.... Ifølge hjemmesiden står der stadigvæk 8 uger på.... Jeg sad i går og lavede et klagebrev....


Men det kan være DUKH kan give mig gode råd...

Sidst redigeret af curls; 10-11-2007 kl. 12:29. Årsag: Ville lige forklare lidt nærmere....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat