Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 20-06-2012, 20:51   #172
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser
LUM.

Du er ved at være professionel det går hvis godt med jeres dampen,

det er fuldstændig rigtig alle de gode råd du giver de nye
MIG prof... jaaahe da *hoster voldsomt*

Ej sys det går okay, jeg er stadig meget begejstret, og vist mere for de mange forskellige smage, for helt kvitte rigtige smøger tror jeg ikke jeg gør, er alligevel for glad for det stads, men jeg har helt uden et bemærke det mere end halveret det forbrug, og lidt har bestemt også ret *ss*

Men nu havde jeg heller ingen intentioner om at stoppe med at ryge (for det kan jeg godt li) men skulle bare prøve, og er endt med at kunne lide det.
En anden sidegevinst er at jeg bider mindre negle, i stedet for at proppe en finger i munden propper jeg en e-cig der ind, jeg sider jo med den i hånden det meste af tiden alligevel.

Det var nogle af de ting vi blev vejledt om, der hvor vi købte.
Han er sådan en... en 4-årig ville forstå hvad han sagde og forklarede (på den positive måde) og han var meget vi skulle endelig ringe hvis der dukkede noget op hvilket så førte ham til en han havde glemt, nemlig den med at det er vigtigt at huske at holde knappen nede til man er helt færdig med at suge, han havde haft flere dr klagede over at den var utæt, hvilket den slet ikke var.

Til i andre hvis i tager jeres e-cig op i hænderne, kigger der hvor knappen er rundt i den øverste kant, vil i se (på eGo-T modellen) 2 små huler, hvis i ikke husker det med knappen vil væsken før eller siden begynde at løbe ud der, den kan naturligvis godt være blevet utæt, men det er unægtelig billigere, først at forsøge at være mere opmærksom på knappen *gg*

En anden ting han nævnte var at folk i starten syntes de damper hele tiden og så igen mindst en tank dagligt (hvilket han så må grine af det syntes han ikke er så meget) men sådan er det ikke for os, jeg har fyldt min 2 gange, gemalen lige så, det er ca ½ tank dagligt
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat