Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 03-05-2013, 21:20   #951
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Boras Se meddelelser
nu er det meget snart 5 mdr. siden jeg røg min sidste analoge cigaret.
7. januar modtog jeg mit CE4 1100 mah. sæt.

Dengang var jeg helt grøn i "faget", fik ikke købt ekstra clearomizere, som jeg ikke vidste hed sådan. men noget væske fik jeg da bestilt med - hele 10 ml. så kunne jeg jo sikkert klare mig længe,,,,

Nu har jeg lært lidt om tingene og er blevet den lykkelige ejer af 2 mods både en evic og en z-max.

Jeg blander selv mine væsker, bestiller ting hjem som man ikke anede, at man ikke kunne leve uden, det er utroligt hvor meget der lige pludselig er blevet "must have" specielt fordi jeg nu også er begyndt på at reparere mine coils selv.

Hvis der for 5 mdr. siden var nogen der havde fortalt mig om, at Kanthal, mesh og wick skal bruges til Rebuildable Atomizers ville jeg nok meget klogt svaret : A' VA' - og stået og lignet et stort men jeg sidder idag og "nørder" rundt med multimeter til at måle modstand, ohm og volt- bruger sprøjter og kanyler, måler og blander i en grad som jeg ikke troede muligt.

Har brugt en masse penge på at spare, men helbredet og humøret har det bedre familien er glade for at lugtgenerne er væk.

Alt dette fordi jeg faldt over denne tråd og blev interesseret i at kvitte mine cigaretter som jeg på ingen måde mangler--TVÆRTIMOD--
Aiii Boras, du er jo blevet en rigtig hardcore nørd

Så langt er jeg slet ikke nået endnu
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat