Se enkelt indlæg
Gammel 20-10-2007, 13:18   #30
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
Takker for ideer og link.
Jeg er skrevet op i 2 boligforeninger, men har kun været medlem siden i sommers. Det er fyns almennyttige og Grønløkken (kerteminde), jeg vil nemlig gerne flytte til Kerteminde, da jeg er meget træt af Odense (Læs: Odense kommune).

Jeg lejer nu en lejlighed på 60 kvm (på papiret altså) til 2650 kr. pr. mdr. Så kommer alle udgifter oveni, vand, varme, tv, internet osv. Jeg ved ikke hvor meget det er helt præcist. Jeg deler en monster klam bruser, som er nede i en mørk kælder, med de 6 andre lejligheder. Man kan ikke tage bad, hvis der er nogen i de andre lejligheder, som tænder vandet samtidig, så kan man bare stå der og vente på, at de engang slukker, så man evt. kan få sæben ud og håret.
Jeg søger en lejlighed på mindst 60 kvm, med bad og uden trapper. Lige nu bor jeg på første sal, og har pga. ben og ryg, problemer med at bære mine varer op i lejligheden. Hoveddøren er også låst, og der er ingen dørtelefon, dvs. man kan ikke få gæster osv, medmindre de står og ringer til min mobil telefon. Nu er dette med gæsterne ikke det store problem, da jeg ikke få besøg af nogen, men jeg kan heller ikke bestille pakkepost eller mad, da budene ikke kan komme ind.

Selve atmosfæren her er også meget dårlig. Da jeg kom på førtidspension, fik jeg at vide af den daværende vicevært, at det skulle jeg nok ikke fortælle til nogen, da beboerne ikke brød sig om sådan nogen som mig, som "nassede på systemet". (de stemmer iøvrigt også på DF, og synes at Anders Fjols er en evig fin fyr!!!!)
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat