Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 03-02-2015, 04:09   #1877
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
@Bodrum...

Det kan sagtens være at det er fordi du kædedamper og du gør det med en tykkere væske...

Hav evt et andet mod med tank sådan at du bruger to af gangen...

Så et par hiv på den ene og så skifter du over til det andet..

På den måde vil de være "kolde" og ikke have noget problem med at følge med til at holde coilen våd med væske...

Det er faktisk meget værre i kold vejr end varmt...

@Helenekr...

Den istick 30 watt kører som en drøm....og den holder fint strøm til over en dag...så man kan nøjes med at lade den om natten...

Fantastisk mod de har fået lavet der....

Skulle jeg komme med noget....så er det et glat mod...meget glat...men det er også det eneste jeg kan sige imod det..

Jeg har købt både istick og subtank hos damphuen.dk http://www.damphuen.dk/

Hvis du vil have den subtank...så bemærk lige at nogle af de coils man kan købe...de mest alm....ja de er kun på 0.5 ohm....

Det kræver at du har et mod der kan klare dette....

De fleste alm mods...ja de kan kun gå ned til ca 1 ohm

Mere så du er opmærksom på det...

Når det er sagt...ja så er jeg virkelig imponeret over den tank....lige til og den virker fantastisk....og man kan få et meget løst sug hvis man gerne vil have det....løst sug giver mere damp...

Men det kan skrues helt ned så man kan få et alm sug på den...

Du går ikke galt med den subtank forudsat at du har et mod der kan klare de coils...måske en istick 30 watt he he....den kan gå helt ned til 0.4 ohm...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat