Se enkelt indlæg
Gammel 02-12-2023, 22:32   #299
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.795
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hjemmetræning børn

https://www.hjernebarnet.dk

God 2. december ❤

Jeg har brug for din hjælp.

De af jer, der kender mig, ved at jeg arbejder i Forældrerådgivningen (sammen med min kollega Margit Jonssoni en lille forening, der hedder Hjernebarnet
Hjernebarnet hjælper forældre, der hjemmetræner deres barn med handicap, og foreningen har været altafgørende for William og vores familie 💚

Det er meget svært at søge om penge til drift af Forældrerådgivningen og den 1. juli 2024 løber Hjernebarnet tør for penge.

Der arbejdes hårdt for en mere permanent løsning fremadrettet, men indtil da, samler forældrene ind på alle mulige måder.

Forældrene har hårdt brug for Forældrerådgivningen, for de skal meget ofte klage sig til deres ret til hjemmetræning. Forældrerådgivningen hjælper forældrene med reglerne og klagerne, for de har mere end rigeligt med at tage sig af deres barn med handicap og deres øvrige familie.

Når klagerne rammer Ankestyrelsen, så får forældrene ret i 76 % af sagerne! Det er bimlende bamlende skørt, at forældrene skal kæmpe så hårdt for at få lov til at hjælpe deres børn, når loven siger de må.

Nogen forældrene betaler sig til hjælpen hos private socialrådgivere og advokater, men langt fra alle familier har råd til det. Derfor er det så nødvendigt, at Hjernebarnets medlemmer samler ind sammen, så alle forældre har mulighed for at få hjælp, når hjemmetræningsreglerne ikke overholdes (som sker alt alt for tit).

Hvis der er noget forældrene i Hjernebarnet kan, så er det at bakke hinanden op, og i år har de besluttet at samle 250.000 kr. ind på at sælge julekalendere. Salget går godt, men der er et stykke vej til de 250.000 kr.

Jeg håber, at du vil være med til at hjælpe dem.

Du vil gøre en reel forskel for de hjemmetrænende familier, hvis du vil købe en kalender.

Kalenderen koster 50 kr. og man kan vinde meget fine præmier. William har lovet at bringe ud i københavnsområdet på torsdag den 8. december, og så kan du få lov at skrabe 8 felter på en gang

Posten kan også hjælpe med at fragte, og det koster 12 kr. i porto for 1 kalender, 24 for 2-4 kalendere og derover 48 kr.

Vi kan også tilbyde online skrab, så er du typen, der synes det er træls at betale porto, og samtidig typen, der skraber alle felter på én gang alligevel, så kan vi skrabe for dig. Du indbetaler 50 kr. til Hjernebarnet (Mobilepay 704718) og uploader kvitteringen her i tråden, så skraber William og co. kalenderen for dig og ser straks du har vundet. Vi uploader selvfølgelig en video til dig, når vi skraber, så du kan se at vi ikke snyder 🙂

Se her https://www.facebook.com/Hjernebarnet/ og https://www.instagram.com/hjernebarnet/, hvis du se Hjernebarnets daglige julehilsner i december

Tak


Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat