Se enkelt indlæg
Gammel 08-07-2013, 19:07   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Uha...
Det lyder godt hvis man bare kan blive henvist til man støder ind i den rette læge.
Jeg synes dog at det lugter lidt hvis man kan give 2000kr for den ønskede diagnose, men læger skal jo også leve.
Det var dog en grim anklage...

Har du noget dokumentation på at man "bare" kan få en diagnose hvis man besøger omtalte læge...

Hvis ikke...så synes jeg du lige skulle tage dig sammen og finde et andet sted til din latterlige anklage...

Nu kender jeg ikke omtalte læge men jeg kender til gengæld rigtig mange mennesker som er glade for hende...også dem som ikke har fået en diagnose af hende..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat