Se enkelt indlæg
Gammel 14-11-2010, 22:46   #12
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Men en angiver kender jo ikke nødvendigvis alle oplysninger, så der er vel også nogen, der angiver på en formodning, og så er det jo op til kommunen at finde ud af, om der er noget om snakken.
Så en anmeldelse behøver jo ikke være falsk i den forstand, selvom der skulle vise sig ikke at være snyd, men der kan være nogle forhold som angiveren ikke kendte til.

Og det er netop en af grundene til at jeg ikke ville melde nogen. Og så går jeg heller ikke ind for, at vi borgere skal gå og holde øje med hinanden på den måde, men jeg ville helt klart bifalde noget mere kontrol, som kommunen selv sørger for.
De burde jo også selv holde øje med at de penge, de giver ud, rent faktisk også går til folk der har brug for dem.
Feks da der for nylig var det med privatansat hjemmehjælper som kommunen betaler. Hvorfor går de ikke ud på kontrolbesøg og ser om hjemmehjælperen udfører de opgaver, der betales for?
Det er jo kommunen, der har alle sagens akter, så må det jo også være dem, der har lettest ved at opdage snyd.
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat