Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 26-06-2012, 22:54   #305
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
mand nej hans "makker" mod vest, som jeg skrev for 100 år siden troede jeg vi havde samme forhandler (det har vi så næsten *gg*) vi har endnu kun købt 10 ml vi vil lige prøve os lidt frem før vi tager større mængder, jeg er ikke 100 på prisen men omkring 40 tror jeg, men om den ændres er jeg lidt spændt på, for han er drøn træt af at der alt tid er udsolgt, så han er så småt begyndt at blande selv (min menthol er en selvblander, og jeg sys det er lykkes ham ganske godt, meeen tror nu også vi vil begynde at forlange lidt lavere priser ved selvblander )

Jeg har også lige en ja ved ski ikke lige hvad den hedder, et mellemstykke (det lige under selve den lille brander del) til en c-model han får tilbage i nakken, under en dag i brug og en lille pakning gik i stykker.... i fremtiden holder vi os til t-modellerne i hvert fald ind til han oplyser om der er kommet noget nyt lige så stabilt, en ting er sikkert c4 modellen har han ikke meget godt at sige om, heller ikke 2´er udgaven, det havde han sjovt nok heller ikke om pink, spurte til hende EFTER vi havde købt væsker der.

Ham i Aalborg har ryg for at være kort for hovedet (give en basis vejledning og ikke mere) også med helt nybegyndere, et par af hans kunder er flyttet til vores af samme årsag, men jeg har nu lidt svært ved... for damperen som er kommet i gang gør det vel da ikke den store forskel, men åben bart for nogen?? ikke fordi vores er nu en super behagelig mand.

Citat:
Havde nok håbet på jeg kunne gøre det ala lægen når de lige måler medicin af i sprøjten .. i med kanylen i flasken, vende på hovedet .. og suge til ml passer
Jeg har ikke blandet selv, men undrer mig en del over hvad du mener med at vende den på hovedet og så suge, som en anden læge??

For at kunne det skal der være en gummi pakning du stikker nålen i gennem, ellers er det altså nød til at vende omvendt (klart ellers løber væsken jo ud af bøtten man suger fra) Måske det er fordi jeg har forældre der bække er i kontakt med sprøjter dagligt jeg undrer mig *gg*

Jeg har ikke nogen smarte fif, men min erfaring siger mig at jo tyndere nål, jo svære har det ved at løbe tilbage ud gennem nålen, og ellers tænker jeg at jeg ville forsøge at helse det ud i en større bøtte helt tage nålen af, på med plastikhanskier og så bruge en finger som stop-klods, eller omvendt, lukke en sprøjte der hvor nålen skal side og hælde væske i oven fra, og evt bruge en anden sprøjte med en lang nål til at justere mængden hvis man er kommet til at hælde for meget i.

Jeg ved kun at når vi gør det med blæk (kanylen ned i bøtten og sug) fungere det fint, men en relativ tyk kanyle, ikke uden lidt spild, men bestemt ikke så meget at det gør noget, men hey der skal vi jo heller ikke bruge en bestemt mængde.

Har du prøvet at lede lidt på det forum som før er blevet linket til her i tråden, der kan du garentris finde massere af fif *ss*

Måske en eller anden endda er sød at linke igen??
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat