Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 18-05-2014, 16:29   #1755
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har også røget et par smøger i ny og næ her på det seneste, dog kun når jeg har været ude, og ikke gad hale mine tunge mods med mig - men de smager simpelthen så forfærdeligt, så det har ikke engang været en nydelse, nærmere et spørgsmål om viljestyrke, for at kunne ryge en hel. Fy for satan!!
Nu har jeg så fået mine små batterier tilbage, så de ligger i tasken fremover. Så ikke flere smøger til mig, det er et fuldstændig afsluttet kapitel. Jeg kommer aldrig til at blive ryger igen, for jeg kan simpelthen ikke klare smagen og lugten.

Men til gengæld vil jeg forsøge at stoppe med at dampe her i nærmeste fremtid, jeg orker ikke at dampe mere - det er begyndt at irritere mig (en blanding af lovgivning, debatter, usikkerhed mm), hvilket er et godt tegn, for så er motivationen til at stoppe nok bedst

Og nej, det giver ikke mening at dampe 0 mg, men det er et udmærket stop-middel, for når man først har dampet 0 mg et par dage, så er man kommet ud af nikotinafhængigheden og kan lægge det fra sig, uden problemer. OG skulle man få en trang, så kan man lige gribe fat i 0 mg igen, for at snyde hjernen lidt og lette overgangen en smule

Jeg ved endnu ikke helt hvordan jeg vil gribe det an, men starter nok med, at fjerne batterierne fra tasken, og så ikke dampe når jeg er ude. Og da vi går sommeren i møde, bliver det jo til længere og længere perioder uden damp.
- det kan også være jeg prøver med en ''kold tyrker''....jeg har ikke helt besluttet mig
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat