Se enkelt indlæg
Gammel 13-11-2010, 15:43   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nu er det med omskæring sådan lidt fremmed for MIG, men jeg er da glad for at det kan gøres lovligt og under ordnede forhold. Et forbud betyder jo bare, at folk vil gøre det der hjemme med saks osv....der var sidste måned en frygtelig historie om en svensk Mor der havde misforstået dét med omskæring og derfor troede at hun ikke kunne få sønnen omskåret, hvorfor hun så selv tog saksen i egen hånd (om man så må sige) og det havde nær kostet drengen livet!

Så nej tak til forbud på området!!
Synes folk selv må tage stilling til hvad de vil mht omskærelse af deres drengebørn.
Og vi må jo heller ikke glemme, at mange danske mænd som fx Casper Christensen, også har valgt at blive omskåret selvom det ikke har noget med religion at gøre. Nogen mænd synes bare det er pænere og mere hygiejnisk, og det skal de have lov til at synes.

Og så synes jeg også godt man kan debatterer i god og sober tone, det er så ærgeligt når vores interessante tråde skal lukkes på stribe, fordi der kastes med mudder og tråden går hen og bliver til personangreb.
Ninja er ikke logget ind