Se enkelt indlæg
Gammel 07-07-2013, 18:07   #65
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg går ud fra, at du har en kopi af attesten fra speciallægen hvorpå kommunen har stemplet "modtaget", tag denne, eller gerne en kopi af den, med til mødet, så de ikke kan påstå, at de ikke har set den før.



Jeg har flere gange siddet og tænkt, om du har overvejet en partsrepræsentant?


Noget helt andet.
Har du overvejet/undersøgt, om der kan være alternative behandlingsmetoder, som kan hjælpe dig?

Jeg fandt lidt her: http://radiodoktoren.dk/radiodoktoren/2012/11/23/mcs-2

I artiklen er der et link, som tilsyneladende ikke fører det rette sted hen, så det rigtige er her: http://radiodoktoren.dk/radiodoktore.../26/utaet-tarm

Mange mennesker tror blindt på hvad de etablerede læger siger, desværre, fordi der er så meget, som de etablerede læger ikke ved noget, eller ihvertfald ikke nok, om.

Har man problemer med maven, så spørger de f.eks. om man kommer af med afføring hver dag, og hvis man svarer "ja", så spørges der sjældent yderligere ind til dét.
At man kommer af med afføring hver dag er jo ingen garanti for, at det er smuttet hurtigt nok igennem.
Træg afføring/forstoppelse kan faktisk være årsag til mange problemer.

Og lægens svar på forstoppelse er, at man skal tage magnesia, som faktisk kan gøre det hele meget værre.
Yep der er en masse ting jeg slet ikke spiser.. og sjovt nok spiste jeg dem heller ikke før jeg fik irriteret tyktarm og mcs...

Og mærkeligt nok er der nogle af de trigger til migræne som jeg heller aldrig har kunne lide og som jeg ikke drikker.. feks appelsin juice og kaffe for bare at nævne nogle...

Spiser altid mange vitaminer... og er pt igang med nogle urte piller som gør at mit fibromyalgi ikke gør mig så træt som det ellers ville..

Er stadig træt, men har det ikke somom jeg er ved at falde om...






Og ja det kan godt være man hænger fast i begrænsningerne ved mcs men nu fejler jeg jo ikke kun det..

Det jeg skriver her på nettet er min limit..

så kan jeg ikke bruge pc mere, kan hvis jeg har snakket 10 min i tlf godt droppe at snakke mere den dag eller de næste dage da jeg får susen og ringen for ørene og kvalme..

Det er så mit piske smæld..

Og skulle jeg arbejde hjemme ville det kræve en masse NYE ting..

Som jeg så ikke kan tåle..

Og hvad ville jeg kunne når min limit er 5 min foran computer og skrive en kort besked og 5 min 2 timer efter...?

Og ikke snakke i tlf...

Er derfor jeg selv ikke kan se hvor jeg skulle være henne i verden for er det ikke den ene sygdom er det den anden...


Har fibromaylgi/mcs/irriteret tyktarm/arvelig migræne /kronisk hovedpine/piskesmæld/hypermobilitets syndrom...

Jeg bruger det lille jeg har på min Børn, min mand tager alt herhjemme for det et nået til at jeg simpelthen ikke kan da jeg bliver overbelastet hvis jeg skal begynde at ordne hjemmet også....







Og ja det er noget Hø at man bliver syg af at gå ud af sin egen dør...

Man får instant hovedpine, bliver slap og træt i kroppen, nogen gange får man smerter med det samme, andre gange er det noget der tager 3 timer..

Går man indenfor et sted er det instant Smerte/hovepine/vejrtrækningproblemer/smerter ved vejrtækning/slaphed i kroppen/umådelig træt somom du ikke har sovet i to år
Og 3-6 timer efter begynder det at eskalerer...

Jeg ender altid med migræne som munder ud i at jeg kaster op, så letter trykket i ca 5 min så begynder det at trykke og trykke til man ikke kan holde noget ud mere og man bare sidder/ligger venter på at skulle kaste op igen, man kan hverken sove eller være vågen og man kan ikke holde ud at høre lyde, er man heldig kan man hvis tv er skruet ned på lav lys se noget i 10 min uden lyd på, det gør så også at du kaster op hurtigere... og sådan går ens nat så..

Er derfor jeg foretrækker møder udenfor..

Nu er scenariet for det udenfor jo så at jeg kun møder en person, hvis man render ind i en stor gruppe eller flere rygerer eller lastbiler eller busser, ja så sker der det samme som hvis man går ind et sted, der er man bare så heldig at man allerede er udenfor, og den friske luft er det eneste der virker så man kan trække vejret....

Vinteren er også bedre syntes jeg... Altså minus dem der fyrer med deres brændeovne, især dem der gør det forkert der kan man mærke benen exe under en hvis man støder på det...

Man er meget mere syg og dårlig om sommeren og hovedpinen går fra 6-10 på skalaen til 9-10...




Mit job center Nægter kategorisk at jeg må holde tlf møder møder udenfor eller over skype eller noget andet.....

De siger bare nej fordi de siger nej, der er såmænd ingen anden grund, er ret sikker på det er min sagsbehandler som ordner det nej der..

Hun mener ikke jeg er syg, hun har udtalt sig på mit sidste møde med hende (som sjovt nok var udenfor) at jeg var jo ikke syg det var psykisk alt sammen

Så ja det er nok hende der stikker en kæp i hjulet, for der er flere i min kommune med min sygdom og de har sjovt nok alle fået møder udenfor hjemme hos dem selv..

Så hvorfor jeg skal dukke op.. who knows... ??...


Jeg glemt det helt.. Hvad er en partsrepræsentant??
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat