Se enkelt indlæg
Gammel 28-11-2009, 19:57   #9
cmay
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2009
Indlæg: 17
Styrke: 15
cmay er ny på vejen
Tak for de mange besvarelser.
Jeg må nok erkende at da denne sag har forgået i flere år altså siden 2004 er der ike mere at sige end at jeg har været hele turen rundt i systemet nu .

Dog må jeg som andre også har oplever sige at De regler som står skrevet gælder åbenbart kun når de taler til systemets fordel.

Jeg har politianmeldt kommunen og den sag lgger så på justist ministeriets bord nu.

Jeg kan ikke så godt rejse til nærmste advokat vagt grudet simplethen at jeg ikke færdes sikkeret mere med rygsmereter ,stær, stakåndethed blandt andet.

Jeg ville gerne hvis jeg kunne få helt klart vejledning om hvordan man indbringer de her til domstol som sags anlæg men Jeg kan ikke rigtig finde de informationer.

Jeg har iøvrigt hendvendt mig til tilsynet samt social miisteriet som begger henviste til politiet.

Jeg blev råbt og skreget af da jeg anmeldte dette her så de næste skridt forgik per brev.
som bliver "mistforstået" og derfor har jeg indbragt som en klage over simplethen embedsmands svigt i forhold til politi og statsadvokat til justist ministeriet.

Jeg ved jeg skal have fat i en advokat her og nu helts men det er meget svært at finde rundt i.

er der nogen som har erfaringer med dette.
cmay er ikke logget ind   Besvar med citat