Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 19-11-2016, 01:23   #2146
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Okay...takker for info...har bestilt de sprayflasker...er det dem du selv bruger....og så er det jo bare at forsøge sig frem når de kommer...

Man kan vel bare bruge alm vand...da det jo skal drikkes...eller skal det være destilleret vand...

Sån en 50 ml flaske af 5 mg....den holder vel et stykke tid kan jeg forstille mig...hvis ikke man bruger mere end 2 - 4 pust i timen...

Skal så bare finde ud af hvad jeg skal bruge af smag...man kan vel bare bruge de alm aromaer som man bruger til at blande med.....eller opløses de ikke så godt når man bruger så meget vand...

Ja man kan jo også bare bruge alm koncentreret saft...

Bliver spændende at prøve...det må jo være omend meget mere billigt end at dampe....man skal jo ikke bruge nogen brænder..

Men jeg glæder mig til at afprøve det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat