Se enkelt indlæg
Gammel 01-10-2015, 21:05   #10
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Jeg er selv i næsten den samme situation som din mand, har været sygemeldt med stress og kan ikke komme mig af det, hvilket giver en ubeskrivelig træthed, "ugidelighed" og kronisk dårlig hukommelse og koncentration osv, så jeg er måske ikke den rigtige til rådgivning.

Dog vil jeg alligevel komme med et par indput om hvad jeg indtil nu har forsøgt mig med:

Jeg har fået en paragraf 56 aftale der gør det lettere at melde syg hvis nødvendigt (jeg har foruden stress også en sygdom der har udløst denne aftale), tror ikke man kan få paragraf 56 pga. stress, men måske kan din mand få aftalen pga. dårlig hjerte ??

Jeg er gået en smule (kun 4 timer) ned i tid, men alligevel synes jeg at det hjælper noget, med tiden finder jeg ud af om det er nok.

Forsøgt at arbejde med stressfaktorer i mit liv, chefen kan din mand jo kun udskifte ved at få nyt job, men der kan måske arbejdes med eventuelt andre stressfaktorer. Som andre er inde på kan økonomien være et gigantisk problem, det er måske bedst at finde på en plan B, dette giver mere ro i dagligdagen, det ved jeg fra mig selv.
Også plan B i forbindelse med en eventuel fyring, hvad vil I gøre i forbindelse med fyringen ???

Held med det
Nørd
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat