Se enkelt indlæg
Gammel 04-01-2013, 11:24   #54
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Lidt på spidsen tænker jeg også - man ved sgu da hvornår man er i et forhold, hvor svært kan det være? Det er da ikke noget jeg som person behøver en liste for at finde ud af. Det er noget jeg ved med mig selv.

Samtidig skal der vel også være plads til ''løse forhold'' altså et forhold, hvor man kun ses nogen gange, og hvor man ikke er SÅ interesseret i hinanden, at man lige frem vil flytte sammen.
Eller hvor man i gennem en længere periode lige skal lure hinanden af, inden man satser på et fast forhold af samlivs agtig karaktér.
Også noget **** at blive busted midt i sådan en proces - for jo, man er i et forhold, men ikke på den der faste fælles måde......

Det der synes at være problemet er, at folk ikke rigtig får plads til at udforske om den partner man pt ser, nu også er en man vil være sammen med på længere sigt.

Og vi skriver altså 2013 - der er altså mange såkaldt moderne familier, hvor man har hver sin dør, hver sin økonomi, men fx er gift alligevel. Synes ikke systemet lægger op til rummelighed, hvad angår forhold - jeg har da også været i forhold selvom jeg har stået som reelt enig, og det er jo netop fordi, at jeg HAR været reelt enlig - vi har ikke boet fast sammen, har ikke delt udgifter, ikke kendt hinandens økonomi og på ingen måde har stået i økonomisk forhold til hinanden.
Sådan et forhold har jeg jo ikke kunne berette om på kommunen, for folkeregisteradressen har jo ikke været den samme, vi har ikke delt nøgler og har inviteret hinanden fra gang til gang, men JOW, han var da min kæreste...bare på et andet og mere økonomisk uforpligtende niveau.

Og hvad gør man så når man står i den situation? Det er den jeg ikke kan greje.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat