Se enkelt indlæg
Gammel 12-06-2009, 12:43   #164
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Nu har jeg været inde og tale med handicapcentret om evt. bevilling af trivselsbil, og hende, jeg talte med, var virkelig sød og forstående. Hun sagde, hun mente, jeg havde en god chance, pånær liiige min økonomi. Kommunen har, siden jeg oprindeligt søgte bilen, lavet et ulovligt stop af mine sygedagpenge, og jeg ved ikke, hvornår jeg får penge igen (kan ikke få kontanthjælp), så jeg har ingen indtægt, og hun var i tvivl om, hvorvidt min mands løn var høj nok - de vil nemlig være sikre på, at folk, der får en trivselsbil tilkendt, kan betale afdrag og benzin. Det vil virkelig være grotesk, hvis jeg får et afslag på dén begrundelse.


(I øvrigt, så talte vi lidt om lægekonsulenter, og hun fortalte, at een af dem - I kan næsten gætte hvem , var 'bindegal'. Hun havde haft ham som lærer engang, og han var kendt for at være usædvanligt led ved eksaminerne (også der ), og stille lægefaglige spørgsmål til de studerende, som de ingen jordisk chance havde for at besvare. Derudover, datede han altid een af de studerende. Sådan en all-round charmerende fætter).
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat