Emner: SF tråden
Se enkelt indlæg
Gammel 12-11-2008, 12:25   #15
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af amik Se meddelelser

Lokalafdelingerne er der jo for at vi alle har mulighed for at melde os ind i partierne, skriv læserbreve med afsender som medlem af partiet, blive medlem af bestyrelsen (det er jeg selv) og på den måde komme med til landsmøder og div andre møder hvor du har mulighed for at påvirke.
Jo men nu er det jo ikke alle der har mulighed for eller ambitioner til at gå aktivt ind i politisk arbejde
Vi der er her på siden er aktive på nettet og gør opmærksom på de forfærdelige tilstande der er kommet for de syge og svage i samfundet... alle steder hvor vi nu kan komme til det på forskellige hjemmesider...
Men ellers så bliver vores politikere jo valgt med vores stemmer og sidder i kommunerne og folketinget på baggrund af hvor mange af os der stemmer på dem...
Så er det bare jeg synes at det er ved at være for mange gange der her fra siden er skrevet henvendelser til SF's politikere som aldrig bliver besvaret...
Jeg er også godt klar over at syge og svage ikke er politiske sællerter for tiden og det derfor er svært for SF's politikere at få budskaberne frem i medierne.... men når der nu er en sag der kommer frem i medierne som Benny's så forventer men vel ikke at det er en SF'er der stiller sig op og forsvarer et åbentlyst overgreb fra kommunens side med de argumenter som det er gjort...
Jeg mener altså godt man kan tillade sig at kritisere de valgte politikere for den manglende aktivitet selvom man ikke lige går til politiske møder for at få indflydelse

Og de kunne jo da i det mindste starte med at besvare de mails der kommer op her på siden og er sendt til dem i håb om et svar... ellers sidder de altså ikke på min stemme næste gang i folketinget eller til kommunevalget...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat