Se enkelt indlæg
Gammel 08-07-2013, 23:58   #10
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Jeg har også fået mail om at registrere mig, jeg har meddelt at jeg gerne vil høre om formålet med at jeg skal spilde min tid med det, når jeg alligevel ikke er til rådighed.

Svar:
DET SKAL DU BARE !

Jeg har derfor været inde og se på det, og der tænker jeg at det vel er nok at udfylde de få felter som man skal, så må jobcenteret jo irettesætte og hjælpe mig hvis de mener der skal stå mere.
En ting er sikkert, jeg er ikke typen der sidder i timevis og laver arbejde som ingen nytte er til... kunne man fortælle mig et formål sååå..., men nej det kan man jo ikke, og så er det jo bare varm luft.
Formålet er at komme i job-har været på jobnet 9 år venter stadig spændt på et tilbud

Andet formål er at beholde sin ydelse ,indtil miraklet JOB viser sig

Jeg fik besked og at man bliver trukket i indtægt for hver dag man ikke har et SØGEBART CV på jobnet.

På jobnet.dk kan du finde et cherport nummer du kan ringe til ,de er rigtig søde til at hjælpe.
Har selv brugt dem flere gange,fordi mit CV ofte bliver lukket ikke af mig men en fegel der åbenbart kan ske.

Men det rigtigt er man som jeg gået ud af 6 klasse og uden uddannelse så passer man slet ikke ind i skemaet.

Tager du i jobcentret ,så husk at tage din kode med til CV et
afviser di dig fordi du flexvisiteret siger du det er kun angående hjølp til cv et .
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat