Se enkelt indlæg
Gammel 27-10-2011, 11:31   #20
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Øv altså!

Jeg er ikke ligefrem benovet over indslagene, for de er - i mine øjne - faktuelt forkerte.

Der findes IKKE nogen lov der er overtrådt - for der findes slet ingen gældende lov om lægekonsulenters virke.

Det fremgår jo netop af seneste samråd d. 18. august - ligesom Jesper Tynells indslag på DR Orientering.

Jeg har kontaktet tv2-nord med flg;

Citat:
Hej Pernille




Hermed som aftalt pr. telefon.




Det er desværre en fejlopfattelse, at loven er ganske klar omkring lægekonsulenters rolle. Der er INGEN gældende lovgivning for lægekonsulenters rolle, og dermed heller ingen beføjelser de kan overtræde!




Ombudsmanden skrev i 2005 til socialministeriet, at der ikke var hjemmel i lov til vejledningsskrivelser, udstedt på ministerplan. Begrundelsen er kommunernes selvstyre. Skrivelse vedhæftes.




Det er min opfattelse, at Inger Støjberg derfor bevidst har vildledt, når hun alligevel “løser” problemet ved nok engang at udstede dokument, hun VED ikke har hjemmel i lov (og det ved hun – vi har skrevet flere gange til ministeren)




Der var samråd 18. august 2011 på Christiansborg, hvor Sundhedsudvalget indkaldte Inger Støjberg og Bertel Haarder. Jeg kan eftersende linket om nødvendigt.




Forud for samrådet havde jeg besøg af Julie Skovsby, netop omkring ovenstående. Julie Skovsby er inde i problematikken. Det samme er Line Barfod som i mange år har kæmpet denne sag.




Min baggrund https://sites.google.com/site/pensionshist/home




I er velkomne til at kontakte mig på tlf for yderligere.
Ovenstående er i kopi sendt til 3F repræsentanten. Det undrer mig at fagforbund fortsat ikke er bekendt med dette

Suppleret med denne mail;

Citat:
Som du kan læse her http://statsforvaltning.dk/tilsynsafgørelser/files/vedhaeftetfil/743.pdf




Er der ingen muligheder ved Tilsynet.
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat