Emner: diktafon
Se enkelt indlæg
Gammel 11-03-2007, 22:26   #3
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
RE: diktafon

Jeg kan ikke tolke sagsbehandlerens "nej" som andet, end at hun ikke har rent mel i posen. At det er en måde at fortælle dig på, at hun har i sinde at tage rø... på dig, uden at du skal have mulighed for at kunne gøre noget ved det. :|

Vel er det lovligt, hvis du selv deltager, og det ville være så meget nemmere, hvis love, regler og procedure blev overholdt fra kommunens side. Så ville der jo ikke være grund til at tage denne forholdsregel, vel?

Hvis hun stadig nægter, at der må båndes, må hun jo få fat i sin overordnede og få ham til med loven i hånden at bevise, at hun ikke er forpligtet til at udtale sig. Paragraf og hele dynen. Jeg tvivler stærkt på, at de kan finde noget, der fritager hende.

Tro mig, mine samtaler med sagsbehandleren bliver også båndet, hvad enten hun synes om det eller ej, simpelthen fordi hun fordrejer det, jeg siger, refererer i strid med sandheden, og ikke synes det er nødvendigt at høre, hvad jeg synes, tager beslutninger hen over hovedet på mig på trods af lovens klare tekst, der siger "i samarbejde med klienten".

Kan hun li' det? Absolut ikke, men det er ikke mit problem

Knus
Trylle
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat