Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 26-03-2014, 15:03   #1679
Daysi
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2013
Indlæg: 40
Styrke: 12
Daysi er ny på vejen
ny og gammel damper

Hej med jer. jeg brugte flere dage på at læse denne tråd for at finde gode råd til at blive damper. Min samlever har dampet i 3år og jeg er stolt af ham, han havde over 40 + været storryger. Jeg kunne ikke for 3 år siden, og det var mig der pressede på jeg prøvede men nej. Jeg valgte at blive have ryger, og har siddet ude på trappen sommer og vinter brrr.

Jeg fandt ud af (efter at have gjort notater) ifølge jeres tråd at jeg skulle bruge 2 forskellige stykker 18 mg morgen og 12 mg resten af dagen og det fungere. jeg fandt også ud af at kanger evod skulle være det jeg ville have til min ryge væske og den er god, min samlever bruger ce4 det funger ikke for mig.

De sidste 14 dage har jeg snart brugt det samme som da jeg røg 20 hjemme rullet dgl, der er jo så mange kanger farver, og ego batterier i forskellige længder hmm og prøv og tænk på alle de forskellige væsker jeg bliver nødt til at have i køleskabet.

Manden i huset ryster på hovedet af mig, men han er alligevel blevet lidt nysgerrig efter hvad der egentlig er på markedet. Nu har han fået det ene kanger mundstykke, jeg havde kommet til at købe to i samme farve (og det passede ikke i min samling).

Nu kommer mine spørsmål
hvad betyder 2,2 ohm kontra 1,80 ohm

2. Min samlever vil gerne prøve et batteri man selv kan regullere styrke på tror det hedder twister, kan man så bruge kanger evod og hvad med de der ohm?

nogen af jeg siger i vil købe væsker og komme det i fryseren, hvad er det for væsker? og hvorfor? jeg er med på der er ved at blive lavet nogen nikotin “regler” “love” men har væsken godt af det? (må være noget jeg er gået glip af i tråden, husker ikke så godt og har glemt at gøre notater).

Jeg husker hvor syg han var her hjemme for 3 år siden da alle affaldsstoffer efter mange år med over 40 cigaratter dagligt skulle ud af kroppen, (uha) vi tænkte bare ikke over at det var det. Jeg har “bare” fået hovedpine, og den første uge havde jeg meget kort lunte (ku’ jeg se på sønnen) men det går bedre nu.

Ellers vil jeg bare sige jer tak for denne tråd.
p.s håber jeg har sendt det rigtigt
Daysi er ikke logget ind   Besvar med citat