Se enkelt indlæg
Gammel 04-06-2017, 23:21   #2
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
Alle kontanthjælpsmodtagere bør være opmærksom på DF og deres medlemmer i forbindelse med kommende kommunevalg, men også folketingsvalg, når det kommer.

Hvorfor:



https://www.avisen.dk/dfere-sammenli...de_447227.aspx

Så hjælper det ikke meget, at Voss Hansen konfronteret med sit opslag kalder det en "joke", el. partitoppens partisekr. skynder sig ud med en udtalelse om at man ikke kan sammenligne hunde med kontanthjælpsmodtagere, flygtning el. indvandrere.

Personligt afventer jeg en eksklusion fra DF, hvis man skal tro partisekr. el. partitoppen ikke har samme mening.
Sorry, nu tager jeg satire hatten på:

Er det ikke bare at have rent mel i posen.
Alle de partier, der konsekvent har gjort det surt for KH, modtagere og lign, sammenligner ikke åbenlyst folk med hunde, men baggrunden for lovgivningen er da, at folk er nogen dovne hunde.
Hunde der kan stå en hundegård lænket til ejeren mener den kan få en luftetur og mad.

Hellere det end en Mette F. der altid som minister talte om Pligt og ret i nævnte rækkefølge og alle de der synes der er så synd for syge at blive parkeret på pension.
Så hellere pine og plage dem i dyre projekter, fordi flertallet på Christiansborg kan stikke deres lille had nedad.

Jeg forarges ikke over udsagn, såsom, gøgeunger, snyltere, dovne Roberter og hvad har vi.
Hvorfor ikke, nej fordi loven er lavet udfra netop det menneskesyn, og fordi der åbenbart ikke mangler ansatte i systemet der med glæde handler derefter.

Gå efter bolden og ikke personen.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat