Se enkelt indlæg
Gammel 01-03-2012, 16:55   #24
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Jeg har ingen respekt for et demokrati, hvor man får ét at vide, inden man aflevere sin stemmeseddel, og så noget andet når den er afleveret.

Sidste gang igen, stemte jeg DF, da jeg følte mig overbevist om at de borgerlige ville vinde igen. Jeg følte det var det eneste parti på blå fløj, der var den svages beskytter.
Men så kom venstre med deres reform forslag af førtidspension, og DF så passivt til.

Jeg stemte så S denne gang, netop på grund af reformen, og troen på et regeringsskifte. Jeg kunne godt høre på det hele, at reformen ville komme. Men der blev fra rød lejr, lagt op til at dem der så skulle i de nye mangeårige forløb, i det mindste ikke bare skulle have KH sats.
Kan godt se idag, at skulle det have været gjort om, skulle jeg have stemt EL.
Reformen er ikke vedtaget, men holdningerne er lagt på bordet.

Jeg føler mig helt sikkert som en vælger der blev ført bag lyset, og mit parti repræsentere på ingen måde min stemme. Hvis jeg når at få FP i år, så er det sidste gang jeg har stemt. Så kan vores såkaldte demokrati sejle i sin egen sø, og jeg kan sejle i min, som jeg håber på.

Gid det var lige så let at få FP som det var for regeringen at lyve sig til magten
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat