Se enkelt indlæg
Gammel 30-11-2013, 14:39   #179
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen nu blandede du mig ind i det ved at sige at jeg ikke forstår virkeligheden....alene fordi jeg spørger ind til at folk jo kan komme med konstruktive forslag...

Du kan ikke komme uden om at det er at nedgøre....det kan godt være at det så ikke var meningen...

Nu synes jeg at Peter har lyttet og svaret....ja faktisk til alle....ja ja det er jo ikke sikkert at han er enig i det nogle siger...men han gør det sg på en pæn måde...

Men bør du og jeg og ja alle andre ikke bare lade andre om at de har nogle ideer til hvad der kan gøre tingene bedre...jo det tror jeg nok vi bør...og ikke bare se ned på det....ja også selv om vi er af en anden mening....

En ting kan gøre mig målløs....det er at du kan sige at tingene virker fint og det hele er okay....når det tydeligvis ikke er det....men okay det har du jo ret til at mene...

Men vi er andre som ikke mener det bare er okay og virker...for det gør det ikke...og jeg er sådan set fuldstændig ligeglad med hvordan der bliver rettet op op det....bare det bliver...

Peter er kommet med dette forslag...andre kan jo komme med deres egne forslag...

Ja så er der selvfølgelig dem som mener det hele er okay....og det har man da lov til at ytre....men det skal bare ikke være med nedgørelse af folk samtidig....det er fuldstændig unødvendigt...specielt når du endda mener det er spild af din tid...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat