Se enkelt indlæg
Gammel 19-11-2009, 11:56   #1
frk.lykke
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2009
Lokation: Nordjylland
Indlæg: 23
Styrke: 15
frk.lykke er ny på vejen
møde vedr.fremtidige muligh.-hjælp ønskes!

Hejsa

Jeg kan ikke finde den tråd, jeg har skrevet i tidligere-beklager!

Status er at jeg er godkendt til kontanthjælp nu, da de har lavet så mange fejl, at jeg ikke får mine sygedagpenge Jeg har kæmpet i lang tid for at finde ud af, hvad der skulle ske i fht. afklaring af min arbejdsevne og nu har jeg så endelig hørt fra en ny sagsbehandler......

Jeg skal til møde på kommunen på mandag vedr. mine fremtidige muligheder på arb. markedet. Hvad det så end betyder? Jeg håber vores socialrådgiver i fam. afd. kan tage med den dag, da jeg ikke har lyst til at sidde til møde med sagsbehandler og dennes leder alene.........og jeg er ved at være kørt så meget ned, jeg ved, jeg får svært ved at sige noget.......

Spg. 1: Må jeg selv sige, at jeg søger om et fleksjob eller er det at skyde mig selv i foden? Smerteklinik vurderer, at jeg højst vil kunne arbejde måske 3 timer om dagen og det skal selvfølgelig afprøves....

spg.2: Skal jeg ud i en ny arb. prøvning eller ville jeg kunne få et fleksjob med de ting, der allerede lægger i min sag fra sidste arb. prøvning, lægenotater osv?

spg.3: I en anden tråd kan jeg se, at der bliver skrevet en praktik må vare 4 uger og i nogle tilfælde 13 uger - hvorfor er der så nogen, der er i praktik i 4-12 mdr.??? og hvilken indflydelse har vi selv på det??

spg.4: Nogen der ved hvor jeg kan købe en diktafon???

Knus fra frk.lykke
frk.lykke er ikke logget ind   Besvar med citat