Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 13-03-2014, 16:43   #1549
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Min oplader - eller resterne af den, er en Trustfire mulitifunctionel model TR-001.
Haha, sådan en har jeg også, den virker dog fint, og har gjort det i snart 1½ år... dog måtte jeg skille den ad og lodde en af de røde LED fast, da den ikke gad lyse mere...

Hvis din kun er en måned gammel, så kontakt forhandleren og få den byttet, den er jo fin nok som backup...

Citat:
Jeg havde ikke vendt batterierne forkert, for det tjekkede jeg nemlig (det kunne jeg nemlig godt have fundet på!)....
Jeg checker og dobbeltchecker altid om jeg har vendt dem rigtigt, det kan gå grueligt galt hvis de vender forkert...

Selv om den Sysmax, som web også skriver, er sikret imod det, er det ikke noget jeg ville have lyst til at afprøve...
Citat:
Tror i jeg er i sikre hænder hvis jeg handler e-væsker hos vape4you?, synes ikke jeg kan se noget om mærker eller andet.....men han har en masse spændende lakrids, og jeg er fuldstændig udgået og er nærmest rådvild - jeg plejer at købe mulens lakrids, men kunne godt tænke mig at prøve noget andet.....
Hvad synes i...skal jeg tage chancen??
De lakrids ser da rigtig spændende ud... mon ikke en enkelt eller to går an...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat