Se enkelt indlæg
Gammel 11-10-2013, 07:23   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Her skal man være sig bevidst om at ingen embedsmænd/kvinder har denne beføjelse til at besluttet hvad der er mulige behandlingstilbud.!

Ifølge ministeriet skal det være:

http://bm.dk/da/Love%20og%20Regler/P.../S%201405.aspx
Jeg følger interesseret med i dine tråde vedr. denne problematik, og flere gange har jeg tænkt, at der må være nogle læger, som enten er konfliktsky i forhold til kommunerne, eller simpelthen for vage i deres udtalelser.

Da jeg selv kæmpede med kommunen var jeg meget obs på, at jeg under ingen omstændigheder ville gennemgå en deseoperation.
Jeg havde læst om flere grelle eksempler på mennesker med min ryglidelse, som havde fået det meget værre efter sådan en operation.

Jeg var bevidst om, at jeg kunne miste min kh ved at nægte en operation, og dermed ville jeg ikke kunne forsørge mine børn.
Men jeg var nået frem til, at mine børn ville have mere glæde af en mor, som kæmpede for dem og sig selv, med chance for, at systemet ville opgive deres forehavende end en mor, som var totalt invalideret efter div. operationer, og dermed ikke havde nogle chancer for forbedring.

Til mit store held skrev en neurokirurg, at han ikke mente, at jeg ville have glæde af en deseoperation.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat