Se enkelt indlæg
Gammel 27-05-2011, 16:44   #16
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af gøjneren Se meddelelser
Har idag haft et møde, med lederen & kontakt personen på institutionen, som også oplever at det er for hårdt for mig. De spurgte hvad konsekvensen ville være formig hvis de sagde fra og stoppede mig nu, 4 uger inde i forløbet? jeg måtte desværre sige at jeg var bnge for at blive sendt en nyt sted hen, men at jeg ikke vidste det ?

Så derfor et nyt spørgsmå?

Er der nogle af jer der ved, hvilken betyding det vil ha, hvis arbejdspladsen sige fra og siger at det ikke længere er forsvarligt at ha mig i arbejdsprøvning ?
Overvej først om der er yderligere skånehensyn der kan prøves.
Men hvis først de siger, at de ikke finder det forsvarligt, af hensyn til dig, at have dig i afprøvning, så kan jeg forestille mig, at kommunen vil afprøve dig indenfor noget helt andet.

Men jeg ser det som en fordel, at de vil sige det nu, eller snart, i stedet for, at vente til din afprøvning er ved at være slut.

For at blive godkendt til fleks eller fp skal det være udelukket, at man kan blive selvforsørgende i ethvert erhverv, så du kan jo lige så godt se at komme videre, og få den næste mulighed afprøvet.
Og så er der da en chance for, at kommunen, med den næste afprøvning, vil være mere obs på dine skånebehov

Håber ikke jeg har udtrykt mig forvirrende.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat