Se enkelt indlæg
Gammel 31-07-2013, 00:58   #134
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hmm....de rigtige valg....

Ja det kan man så tænke lidt over....

Hvad er det/de rigtige valg....

Hvis et par...evt samlevende hvor den ene er på kontanthjælp....står i en situation hvor det simpelthen ikke kan lade sig gøre at få det til at løbe rundt økonomisk...hvad skal de gøre...hvad er det rigtige at gøre for dem...

Jeg er ikke i tvivl mere....ikke hvis det omhandlede mig selv....

Normalt kunne jeg aldrig drømme om at snyde eller fuske mig til ting/ydelser osv

Men hvis jeg var i ovenstående situation...ja så ville jeg gøre det nødvendige....og jeg ville ikke kalde det for snyd....og jeg ville sove roligt om natten...

Måske jeg ville kalde det for civil ulydighed eller noget i den dur....

Hvorfor lægger man fra staten op til at folk skal begå sådan en civil ulydighed eller snyde som nogle ville kalde det....

De tvinger jo folk til det...de beder om det....hvorfor...jeg fatter det virkeligt ikke...

Hvis folk ser på dette som jeg gør....og de vælger at gøre det der er nødvendigt for at holde sammen på deres familie og så det kan løbe rundt....

Ja så vi det ende med at det bliver rigtigt meget dyrere for samfundet...

Men de regner måske med at kunne kontrollere sig ud af dette...og det måske er en af grundene til at man mere og mere tænker "Stasi samfund" om Danmark....

Sjovt nok så gælder der ikke de samme regler for dem selv....myndighederne...for de er jo imod at oprette stikkersider for kommunale ansatte...
For det vil jo kunne give et indtryk af at der er noget galt med systemet....tja det er undskyldningen for de ikke vil oprette dem...

Man kunne jo måske få den ide at grunden til at de ikke vil oprette dem...at det er for at de nemmere skal kunne snyde befolkningen...og slippe for irriterende sager om fusk i det kommunale...

Man kan virkelig håbe at de politikere snart vågner op og tager magten tilbage....og får rettet op på alt det junk der er blevet lavet de sidste mange år...

Om de så gør det...tja tvivlsomt...men det koster jo ikke noget at håbe på at de bliver klogere...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat