Se enkelt indlæg
Gammel 09-05-2007, 19:35   #67
Socialformidleren
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2007
Indlæg: 46
Styrke: 18
Socialformidleren er ny på vejen
RE: Lægekonsulenternes kompetencer

Metro - jeg mener ikke jeg har "kuppet" tråden - det eneste jeg prøvede på var, at fortælle om at der kan være 2 sider af en sag.

Jeg er da virkelig ked af, at jeg nu bliver betragtet som en angriber, men kan godt forstå hvad du mener Hejdien med at oprette et nik - men men, håber at når folk via andre tråde end disse debatter mener, at jeg hjælper og ikke det modsatte.

Jeg sætter bestemt ikke folk i bås zuza - eller endnu en bås - Så skulle jeg da være det ondeste menneske når jeg sad herinde og forsøger at hjælpe folk - og også har siddet i hjerneskadeforeningen for at hjælpe folk, for så ville det jo være med en helt anden dagsorden end at hjælpe.

Jeg har netop hjulpet en herinde fra med at få et fleksjob, da jeg mente at tingene ikke så rigtige ud, og at hun havde brug for hjælp.

At jeg er enig i lovgivningen, kan jeg ikke se at det gør mig til en angriber - det gør blot, at nogen er enige med mig og andre er ikke enige - og det er jo gudskelov den forskellighed der gør, at det er muligt at ændre på tingene.
Jeg kan da godt se uhensigtsmæssige ting ved lovgivningen, og mener det burde ændres, eller være anderledes - og det er da også til tider tydeligt at mærke, at lovgiver ikke sidder "nede på gulvet" hos sagsbehandlerne og ved hvad der egentlig er behov for - jo i teorien, men det er så ikke altid det holder i praksis.

Når vi som sagsbehandlere mener at noget er forkert, kan vi som alle andre skrive ind til beskæftigelsesministeret, om der så bliver gjort noget ved det, er der jo ingen af os der er herre over - selvom det kunne være tiltrængt engang imellem

Og vedr. lægekonsulentens rolle - er jeg fuldstændig enig i hvad i mener.

Soc.formidleren
Socialformidleren er ikke logget ind   Besvar med citat