Se enkelt indlæg
Gammel 21-11-2017, 20:11   #258
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Michael H Se meddelelser
Hej Kio

Er igang med de samme mennesker som behandler din sag, mere rådne og løgnagtige mennesker findes simpelt hen ikke her i Danmark. Jxxx xxxxxxxx xxxxx og Sxxxxx xxxxx xxxxxx tager klart første pladsen. Er iøvrigt blevet flået i jakken så den gik itu og var nær væltet ned af trappen fordi jeg havde glemt at logge ind på deres computer af en af deres vagter, samme vagt syntes næste gang han så mig at han skulle vise mig hvor hårdt han rev mig i jakken sidst hvilket har resulteret i en ødelagt telefon. Jobcenteret vil ikke dække jakken da han havde kaldt på mig to gange i et rum med ca 30 personer. Nu vil jeg se om de vil dække telefonen ellers overvejer jeg en politi anmeldelse. Held og lykke med din sag.
Bare kald mig Kim
Jeg kender alle de gamle vagter dernede, også ham der har været der længst.
Jeg har et godt forhold til dem, de har aldrig set mig sur eller højt-talende, indtil her de sidste par gange.

De "nye" vagter skal så lige lære mig at kende. De prøver så måske, især en af dem de sidste par gange, og han er ikke særlig stor (dansker), men jeg giver ham besked, eller hvad jeg nu siger

Du kan høre det her en af gangene: https://www.youtube.com/watch?v

Men... hvis det nu skulle ske at en af de "nye" vagter tager fat i mig, så vil jeg nok vælte omkuld, jeg går pt (og måske resten af mit liv) på 2 krykker (også hjemme i lejligheden) så vil der straks komme en politi anmeldelse, det som voldsforsøg/angreb mm imod en sagesløs handicappet borger, der passer sine pligter i at møde op på jobcentret når man skal, og jeg har ingen og har aldrig haft sager af denne karakter. Men de sidste par gange jeg har været dernede, han han pænt holdt sig på afstand, han ved godt har ikke skal sige ret meget til mig, og slet heller ikke om de dybt godnatte "Ordensregler" de nu har sat op på væggen igen, som heller ikke er lovlige...

En politi anmeldelse har jeg tænkt på i et stykke tid, men det er ikke vagterne jeg har et problem med, den påtænkes så de SB der ikke er kompetente og som bryder loven, faglig koordinator Hexxxx xxxxxx xxxxxx, jobcenterchef Mxxxxx xxxxxxx xxxxxog Jurist Bx xxxxx xxxxxfra CF 2. kontor, område 1.

Sidst redigeret af Kio; 21-11-2017 kl. 20:24.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat