Se enkelt indlæg
Gammel 26-11-2007, 16:37   #11
mokkasine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2007
Indlæg: 178
Styrke: 17
mokkasine er rigtig godt på vej
Nåmen nu har jeg været hos sociallægen, jeg havde bisidder med.

Det gik godt, selvom jeg var noget nervøs, mest i begyndelsen.

Sociallægen var meget venlig og "inde i sagerne", havde rent faktisk læst om mig og vidste meget på forhånd.

En af de ting, jeg har spekuleret over hele natten, var, hvilke oplysninger der var videregivet fra psykolog og socialrågiver, om jeg skulle tro alle oplysninger ved med til mødet, eller om jeg skulle sige det hele igen.

Mødet varede 1½ time, det var lang tid for mig og det krævede en del koncentration.

Da mødet var slut, gik mig og bisidder ned i kantinen for at få lidt frokost. Da kom "min" psykolog ind for at snakke.

Hun havde talt med sociallægen og de havde besluttet at indstille mig til pension!
Vi var oppe hos psykolog for at læse og godkende en psykologisk vurdering.

Når alt kommer til alt, kan jeg se det er fornuftigt med en pension, jeg kunne kun klare få timer i arbejdsprøvningen om ugen.

Min psykolog skrev straks en mail til arb. prøvningsstedet at jeg ikke kommer derud mere.

Puh, det var rart at få det møde overstået, nu mangler jeg et møde med psykolog, sociallæge, socialrådgiver, sagsbehandler - på én gang altså. Tager også bisidder med hér...og jeg tror mødet bliver godt
mokkasine er ikke logget ind   Besvar med citat