Se enkelt indlæg
Gammel 04-03-2012, 14:44   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tildels enig, men jeg synes nu at det er temmelig ''rødt'' at få afskaffet de mindste kontanthjælpssatser, og at det er enormt rødt, at få indført at folk med bestemte sygdomme nu kan få gratis tandbehandling med en minimal egenbetaling, og jeg finder det også meget rødt, at der bliver lyttet til folk, så betalingsringen nu er begravet for en tid....

Den slags ville man ikke kunne se med en BLÅ blok, og at røde nu er blevet mere blå, skyldes nok at de har overtaget en masse blåt fra tidligere regering, herunder øgede skatter og afgifter og et endnu større hul i statskassen end først beregnet.

Det kan heller ikke være let at føre Rød politik uden penge, da rød jo oftest har mærkesager der netop betyder, at der skal bruges en masse penge til de dårligst stillet....

Der er da slet ingen tvivl om, at hvis vi ikke var midt i en krise og vi havde overskud i statskassen, så ville vi alle kunne køre i bus til en 5'er og få førtidspension, blot ved at gå op og bede om den - hvor de blå nok hellere ville have brugt pengene på nye broer der kunne sikre endnu mere vækst og fremdrift, så de ressourcestærke kunne pendle hurtigere rundt i Europa og skabe forretningsforbindelser...

Jeg har et indtryk af, at de røde gør det så godt de kan, med de midler de nu engang har.
Og som jeg ser det, så trækker vi i den rigtige retning. Selvom jeg heller ikke føler det går så hurtigt som jeg egentlig gerne ville have det til.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat