Se enkelt indlæg
Gammel 29-06-2011, 13:24   #23
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 14
Mrs. S er ny på vejen
jamen jeg startede på salazopyrin i feb 2011 det blev langsomt trappet op til 2 morgen og 2 aften, men jeg fik så meget kvalme at vi igen skar ned til 2 aften, nu skal jeg så trappes op til 1 morgen og 2 aften og så skal det køre til jeg i slutningen ag august igen skal til reumatolog.

jeg har aldrig fået noget afvide om hvad blodprøverne viser og fik min diagnose 1.gang jeg var dernede efter ca 1 time.

jeg blev sygemeldt 31 jan 2011, så måske jeg har 1 år frem?? indtil videre har jeg fået en sygemelding til uge 32 og så skal jeg snakke med egen læge, da det er hende der har sygemeldt mig.

allerede 1 år før jeg blev sygemeldt har jeg ikke kunne varetage mine arbejdsopgaver, og har derfor været en del af undervisningen, i stedet for og det er jo også noget i den stil min arbejdsplads foreslog til samtalen. Jeg er nået dertil hvor jeg tænker at jobcenteret må gøre deres arbejde selv, jeg skal ikke være mellemled for de spørgsmål de vil have svar på så må de selv kontakte reumatologen.

Min tarm sygdom er colitis ulcerosa, men den har været i ro de sidste 5 år, så jeg har ikke været mærket af det som så mange andre.

Har du fået en kikkertundersøgelse af tarmen så man kan se hvad det er?

hvad er et Reva center?

tak for dine svar
Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat