Se enkelt indlæg
Gammel 16-01-2012, 20:49   #9
kisser72
Hvor skulle jeg ellers være
 
kisser72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-11 2010
Lokation: Næstved
Indlæg: 110
Styrke: 14
kisser72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Priks Se meddelelser
En udtalelse fra en psykolog vægtes slet ikke i forhold til at diagnosticere, vurdere funktionsevne, behandlingsmuligheder osv. Dette mener jeg slet ikke en psykolog kan udtale sig om, da vedkommende ikke er lægeligt uddannet. Der skal man til speciallæge (i psykiatri hvis problemet er en psykisk lidelse).

Jeg går selv i samtaleterapi hos en psykolog (også på henvisning fra egen læge) og har snart gjort det i et halvt år. Da min kommune i efteråret skulle bruge en speciallægeerklæring henviste de mig bare selv til en psykiater. Så hvis kommunen skal bruge en vurdering fra en psykiater, så skal de nok sende dig til samtale hos sådan en (helt uafhængigt af hvilken terapi du ellers går i).

Hvor bor du i landet? Altså med hensyn til at finde en god psykiater.
priks må desværre modsige dig. I Næstved kommune vægter man åbenbart neuropsykolog mere end psykiater. Har psykiatrisk udtalelse, der siger varigt nedsat arbejdsevne. Neuropsykolog siger, at jeg ik fejler noget, at jeg ik ka fastholde arbejde pga lavt selvværd :@

Ban vægter oz neuropsykolog, da jeg lige har modtaget brev, hvori de fastholder fleks (søger fp) netop fordi de skriver, at jeg har lavt selvværd, som gør jeg ik ka fastholde arbejde.

Har psykiatrisk speciallægeerklæring der siger tilbagevendende depression og sensitiv stressfølsom personlighedsstruktur.

Så igen kommer an på hvor man bor
kisser72 er ikke logget ind   Besvar med citat