Se enkelt indlæg
Gammel 17-04-2007, 13:38   #11
Susanne
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2005
Indlæg: 200
Styrke: 19
Susanne er ny på vejen
RE: Lægekonsulenternes kompetencer

Kære allesammen
Det er utrolig spændende dette her. Og især webmasters kommentar om at tænke over hvor mange der sidder og ikke har en Hejdien ved sin side. Det er meget skræmmende men ikke overraskende for mig. Jeg har nemlig fundet min private Hejdien og er faktisk superglad for at hun lige kom ind i mit univers. Det ER meget svært at trænge igennem i hvert fald min lægekonsulents udtalelser. Jeg afventer stadig kommunens nærmere gennemgang og revision af min sag. Men jeg har min bisidders ord for at sagen sagtens kunne indbringes for en eller anden klageret på dens mangelfulde dokumentation og gang. Og afhængig af kommunens svar vil det være noget jeg vil overveje. Det eneste jeg frygter som pesten er om de kan fratage mig mit nuværende forsørgelsesgrundlag og sende mig på kontanthjælp. Det vil nemlig have uoverskuelige konsekvenser for mig! Min mand og jeg har helt på det rene at det er ØJEBLIKKELIG SKILSMISSE!!!!! Jeg har vundet en ankesag over kommunen en gang og håber absolut aldrig at jeg skal gennem det endnu en gang. Store hilsner til jer alle!
Susanne er ikke logget ind   Besvar med citat