Se enkelt indlæg
Gammel 14-08-2007, 10:06   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kongefugl Se meddelelser
Hej Hejdien
Jeg prøver lige at sætte et link ind, hvis det ikke lykkes kan du så ikke lige se på det Hejdien. jeg må vist igang med nogle indlæg igen. Så jeg kan blive lidt mere dus med den nye side Nå men i det link der står ihverfald at job med løn tilskud skal være oprettet som en merbeskæftigelse på side 6.

http://www.clh.dk/pjecer/jobmedtilsk...medtilskud.pdf

Kærligst Kongefugl
Nu har jeg kigget på det og ja dit link virker jo perfekt det er en af fordelene med den nye side

den laver selv det hele du skal bare kopiere linket og sætte det ind så laver systemet selv resten og ikke som før hvor det kan blive for langt eller man skulle sætte url rundt omkring linket

Men når det er sagt så har jeg læst det du linker til og så kan jeg altså ikke længere forstå hvorfor det er så vigtigt at få en i skånejob i stedet for en flekser , det eneste jeg kan se er at hvis man har en flekser der kun kan arbejde i 3 timer om dagen eller under 12½ time om ugen, ja så betaler arbejdsgiver kun noget af lønnen og stat og kommune betaler resten ..

hvor hvis det er en flekser de ansætter ja så kommer de til at sætte penge til alt efter hvor høj lønnen er , det vil sige at hvis en flekser kun kan arbejde 10 timer om ugen så mister arbejdsgiver penge , det er nok derfor at DA og DI har været ude med at man kun skal have løn for den tid man arbejder og så skal man suppleres op til ledighedsydelse for resten , på den måde vil arbejdsgiver jo skulle af med mindst muligt...

for når de siger at man skal have løn for den tid man arbejder mon så ikke DA og DI indregner at de stadig skal have refusion fra stat og kommune på den måde vil de kunne nøjes med at betale feks 30 kr i timen for en flekser hvis de fik deres vilje og dem der så betalte regningen for deres besparelser ja det ville være flekserne om trods alt ikke har det samme som en førtidspensionist i ledighedydelse og heller ikke de samme love at operere efter..

Og ja Kongefugl jeg syntes da også at du skulle komme tilbage og blande dig lidt i debatten
  Besvar med citat