Emner: Hvad nu ?
Se enkelt indlæg
Gammel 03-07-2013, 07:44   #9
Tire
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2013
Lokation: Norddjurs
Indlæg: 10
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
Tire er ny på vejen
Tak for jeres gode råd :-)

Jeg har fået akupunktur uden effekt..
Har været ved fysioterapeut i 4 mdr. Både til styrketræning, udspænding af muskler og træning af de indre muskler omkring rygsøjlen. Men desværre også uden nogen effekt.

Så derfor synes jeg faktisk at det er ret håbløst.

Fik en plan i Silkeborg rygcenteret. De samme øvelser som jeg har lavet i 4 mdr. De øvelser laver jeg 2 x hverdag nu. Jeg har lavet et skema, hvori der også bliver beskrevet mine smerter og hvormange af hver øvelse jeg laver. Så håber jeg det giver mig et overblik over mine smerter og hvad der måske gør dem værre den ene dag frem for den anden.

Har nok bare lidt svært ved at se hvorfor de øvelser skulle hjælpe denne gang, når de ikke gjorde for en mdr siden....

Mine tanker er da også. Ting tager tid. Tålmodighed. Og med tiden ændre smerten sig, man bliver nok mere bevidst om hvad man skal undgå i hverdagen. Men egentlig også svært når smerterne ofte også er voldsomme i søvne. Vågner pga smerterne. Drømmer om smerterne. Har ofte problemer med at stå ud af sengen om morgnen. Men håber også at det bliver bedre med tiden.

Tusind tak for at jeg kan være her på K10 dejligt med gode råd. Og bare der at kunne skrive om sit problem og få luft

Ønsker jer en dejlig dag

Hilsen fra Tire

Sidst redigeret af Tire; 03-07-2013 kl. 08:25.
Tire er ikke logget ind   Besvar med citat