Emner: Hvad nu ?
Se enkelt indlæg
Gammel 02-07-2013, 23:31   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tire Se meddelelser

Så mine smerter er udelukkende muskelsmerter og det mener lægen åbenbart at jeg selv kan styre...
Hvis man har ondt et eller andet sted i kroppen, så er det helt almindeligt, at der opstår muskelspændinger i dette område.
Derfor kan det være svært, at bedømme, om smerterne kommer af skaden, eller af spændinger i de omkringliggende muskler.

Min egen erfaring (har problemer ved L4/L5) er, at en meget stor del af mine smerter kommer af spændinger i området.
Og for at det ikke skal være løgn, så har jeg også fundet ud af, at mit træge tarmsystem også forværrer smerterne.

Disse ting er noget jeg selv har fundet ud af, p.g.a. min alternative tilgang til tingene.
I årevis blev jeg tudet ørerne fulde om, at det ikke kunne passe, at jeg havde så mange smerter, som jeg sagde, at jeg havde.
Men til trods for, at jeg har været i kontakt med 4 reumatologer, 2 neurokirurger og 2 praktiserende læger, så er der aldrig nogen, der har nævnt et ord om, at mine smerter kunne have andre årsager.

Sikkert fordi de ikke ved bedre.

Hvad angår spændingerne kan akupunktur eller zoneterapi værre en løsning.
Men så kommer problemet med, at finde en god én, som man har tillid til.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat