Emner: Hvad nu ?
Se enkelt indlæg
Gammel 02-07-2013, 11:37   #5
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.766
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hvorfor afleverer jeg et komplet...

begynderråd til dig, Tire? (og Enteneller)

Fordi jeg læser hvad du beretter:

Lægen har udskrevet Morfin.

Du oplyser at du har brækket ryggen i 2det lændehvirvel, som må være L5?

Du påbegynder en optræning der forværre din situation, trods ingen, absolut INGEN kan tillade sig at udtale sig om hvad der er sket i din ryg.

UPS!.... først NU efter mange måneder, skal du til MR-scanning, hvor lægerne indtil resultatet af denne MR-scanning findes, kan dokumenterer om, præcist hvad der er sket. Men, alle har indikeret, at du IKKE fejler noget og er klar om 3 - 4 måneder.

Nu er din sygedagpengeperiode snart slut og du skal forberede dig på at der ikke findes argumenter på en forlængelse. Den periode er efter min mening spildt på særdeles dårlig rådgivning.

Fordi, at hvis MR-scanningen viser yderligere skader begynder din lange vandring på genoptræning. Da det IKKE er en arbejdsskade, er den forlængelses mulighed udelukket. Derfor var det vigtigt at få oplyst.

Jeg spurgte ind til din vægt, fordi at i mange sager, VENTER sagsbehandleren til allersidst, i samarbejde med kommunens lægekonsulent, med at kræve en slankekur, da det er en BEHANDLINGSMULIGHED, som man IKKE kræver af dig i BEGYNDELSEN af en given sag. Så går tiden jo med det. Smart, ikke ?

Så "Spillets regler" skal man kende, du.

Jeg håber du vender tilbage med det præcise resultat, af den nødvendige MR-scanning. Før nogen kan tillade sig at udtale om du fejler noget eller ej.

Viser det sig at du har ubehagelige skader, frem eller tilbagetrykning af et led, opdager du at alle der før havde en mening om dine smerter, er forsvundet. Nu står du alene med alle dine talenter og tiden er gået.

Alene det at en læge har vurderet at udskrive Morfin, som du oplyser, mod dine smerter, viser at noget er galt.

En ting skal du være dig bevidst om, kommunen har, som første mål at få dig ud af sygedagpengene og videre i arbejde.

Du skal vide, hvad og hvorfor, der sker i din sag. Især HVORFOR.

Med min erfaring, påstår jeg at din sag, er en standard sag, hvor reglerne skal plejes og hvad der sker med dig, kommer i anden række. Foreløbig er der gået 11 måneder uden BRUGBARE resultater for DIG.

Held og lykke med MR-scanningen.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat