Se enkelt indlæg
Gammel 14-01-2009, 15:07   #87
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Ja, så er jeg ved at være lidt på højkant igen, efter besøget fra ergoterapeuten i mandags, puha.

Det var gangtesten og samtaleskemaet der var på menuen.

Hun kom til tiden, og så gik snakken ellers, der var millioner af spørgsmål , alt lige fra dagens gang, fra morgen til aften, hvornår står du op? klokken dit og klokken dat, hvad laver du, hvor meget, hvor meget kan du inden det koster, hvordan er eftervirkningerne og hvor længe varer de? Hvad sker der hvis du gør sådan og sådan, hvor meget hviler du og hvor længe skal der til hvis du gør det og det.
Faktisk alt ned til den mindste lille detalje, meget grundig dame.

Så en bette gåtur, nok ca. 60 m med pauser, nu vil jeg hjem, stod ved døren og skulle tage mig sammen til at gå det ene trin op wauw puha. Havde min rolator med. (ellers går jeg sgu ingen steder)

Såeh første sidde i godt 2 timer (ikke rart) så gåtur, alt i alt 3 timer, alt for meget for mig. Kunne ikke gå resten af dagen, har faktisk først rejst mig til siddende stilling idag

Vi aftalte så at hun skule ringe idag, for at høre om eftervirkningerne, det har jo også en stor betydning.
Hun kom så istedet, da hun var i området, og i mandags havde glemt sit målehimstregims på hjul, så kunne vi lige så godt tage det med det samme istedet for hun kom hjem igen og så skulle ringe.

Hun var meget ked af at høre det havde været så slemt, og som hun spurgte om, havde jeg gået så langt hvis hun ikke havde været med, nej, jeg ga' den en smule mere, godt sagde hun, så kunne vi jo virkelig se hvad der skete.

Nu vil hun skrive det hele rent, sende det til den lægekonsulent de brugte til bilsager dengang det var i amterne, så vil jeg få det hele tilsendt til gennemlæsning, og eventuelle kommentarer, alt hvad der skal med på mødet.

De er 4 til dette bevilningsmøde (ved ikke om det lige er navnet) Hun er altid med og fremlægger sagen, de andre har fået papirerne inden og har læst dem inden.

Hun mente, at der forhåbentlig var svar medio februar, hvis alt dik glat og hurtigt.

Så kære VENNER det er snart, puha puha puha, den kære ventetid.

Kærlig hilsen en meget spændt Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat