Se enkelt indlæg
Gammel 09-01-2008, 02:06   #17
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jamen, sådan har regeringen handlet konstant.

Mange bække små... snyd folk for et par måneders børnepenge osv.

Har selv været turen igennem. ØV!
Mistede to måneders ydelser... der røg en del penge, som skulle være brugt til at fejre 18-års fødselsdag for. Det var hårdt for budgettet.

Mange unge under 18 får jo en del af børnepengene, så de SELV kan stå for tøjkøb osv.

For at gøre en laang historie kort, så fik jeg kun børnepenge for 17 år og 10 måneder pga. fødselsdatoen. Jeg fik IKKE børnepenge i 18 år.

Det samme omkring boligsikring. Hvis man flytter til en ny bolig, så kan man søge senere på måneden - inden den næste første fra indflytningsdatoen - så man får boligsikring fra første indflytningsdag. Ja, gæt engang... det "ignorerede" kommunen da også, selvom det det stod i ansøgningsformularen og naturligvis udfyldt med indflytningsdato.

Det er så groft, for når man har brug for boligsikring, så er det jo, fordi man ikke har så mange penge, ikke?

Så et godt tip... hold godt øje med datoer, for der er utroligt mange "slåfejl" i datoerne... også i andre ansøgninger.

Intet under, at man mister tilliden til det offentlige.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat